czwartek, 28 lutego 2013

Dziwne objawy.

Dziwne objawy.
Trzy dni temu przytrafiło mi się coś dziwnego. Rano pół godziny po przebudzeniu zaczęła piec mnie głowa. Tak piec. Następnie zrobiło mi się słabo i nie miałam siły ruszyć nawet ręką.
Dotarłam jednak do pracy gdzie po godzinie, koleżanki z przerażeniem w oczach wygoniły mnie do domu. Musiałam wyglądać strasznie.
Miałam zawroty głowy, zaburzenia widzenia, problem z koncentracją.
Często gdy którejś z nas coś dolega, "te zdrowe" urządzają konsylium. Nie jest rzadkością, to że postawiona przez "te zdrowe" diagnoza jest trafna.
W moim przypadku w fazie pierwszej był to; udar, zatrucie jadem kiełbasianym, guz mózgu, zatrucie metalami ciężkimi (ponieważ jem dużo sałaty) a nawet aids.
W końcowej fazie konsylium ustaliło, iż jest to efekt zmiany środka antykoncepcyjnego (trutki na bociany:) ).
Potwierdził to lekarz neurolog i ginekolog.

 Sprawy natury podatkowej a raczej spadkowej.
Jeśli ktoś z waszych bliskich zmarł i zostawił wam w spadku tylko długi, macie prawo zrzec się spadku. Należy to zrobić u notariusza. Pamiętajcie jednak, że gdy macie dzieci po waszym odrzuceniu spadku one dziedziczą. W tej sytuacji, jeśli są nieletnie należy założyć sprawę w sądzie. Wydział spraw rodzinnych, sprawa o zrzeczenie się spadku w imieniu nieletnich. Następnie z prawomocnym orzeczeniem (miesiąc się uprawomocnia), Sądu idziemy do notariusza.
Od chwili śmierci mamy pół roku aby spadek odrzucić i tyle samo czasu mają nasze dzieci, po naszym odrzuceniu.
WAŻNE!
Jeśli w chwili śmierci spadkodawcy, spadkobierczyni była w ciąży, jej jeszcze nienarodzone dziecko również dziedziczy z chwilą narodzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz